tisdag 4 oktober 2011

Fira med en utlottning


Utlottningen är avslutad


Om några dagar så fyller min blogg två år ( 19/10 ) och nyss har jag haft 20 000 unika besökare . Så det vill jag  gärna fira med en utlottning.

Det är fyra stycken vinstchanser.  

1:an får välja en av de tre amaryllislökarna jag beställt från odla.nu . Hoppas nu det inte blir nåt strul så nån har tagit slut men det får vi lösa då och ni  får ha överseende med det.
2 : an vinner söta " höstiga " servetter med äpplen på.
3 : an vinner en dekorationssten till jul
4 : an vinner en dofttpåse med liljekonvalj doft .

De tre småvinsterna köpte jag vid Ullared nyss när jag var där med jobbet. )



Bilderna på amaryllisarna har jag lånat från odla.nu

Reglerna är följande :

Skriv en kommentar , då får man en lott.

Skriv en kommentar och länka med bilden direkt till utlottningen i er höger/vänsterspalt , då får man två lotter .

Utlottningen pågår till 4 / 11 .

Lycka till !!!


Utlottningen är avslutad

76 kommentarer:

Sabelhagens Olivlund sa...

Vad roligt med utlottning! Jag vill gärna vara med. Två lotter, tack:)).
Kram Maria

Cajsas Faster sa...

Jag är med:)

Länkar förstås!

Ha en bra vecka. Kram Marie

Christina sa...

Tar en lott, tack. Hälsningar Christina

Katarina sa...

Jag är gärna med!

Anna Vattenkanna sa...

jag vill gärna vara med i lotteriet! Länkar såklart också = 2 lotter.

Kram Anna Vattenkanna

Berit sa...

Jag är med:)

Ha det gott!!

Anette sa...

Här kommer jag och tänkte titta in och så hamnar jag mitt i en utlottning! Tänk så det kan vara.
Jag har varit lite dålig på att hälsa på alla bloggkompisar sista veckorna, men nu hoppas jag det lugnar ner sig lite.
Ha en fin dag! /Anette

Skogslyckan sa...

Vill allra först passa på att tacka för dina varma gratulationer. Och sen vill jag så klart vara med i din fina utlottning. Jag länkar och norpar då två lotter, tack. Ha en fin dag!
Kram Pia

Helén sa...

O jag vill gärna vara med....länkar o kommenterar= 2 lotter. Mvh Helen

Channal sa...

Vad Kul! Grattis! Jag har också snart kommit till 20.000! Kanske ska göra som du =) Fina priser! Kram Anna

Cika sa...

Grattis på 2 års dagen!
Det skulle bli långt för dig att skicka en eventuell vinst ända till Finland..Men, jag skickar en hälsning iaf : )
/Cika

Nenna sa...

Grattis! :) Jag vill absolut vara med :)

-Nenna

Cika sa...

OK, då vill jag gärna vara med : ) Två lotter väljer jag, tack!
/Cika

Gunilla sa...

Oj vad trevlig.

Grattis på 2-årsdagen.

Jag vill gärna vara med på utlottningen
Tar gärna 2 lotter.

Ha en riktigt fin dag
Gunilla

Annas tipsblogg sa...

Vilken underbar tävling. jag är gärna med och har länkat till höger på min blogg

ela sa...

deltar gärna i utlottningen, har dock igen egen blogg.
mvh
elainesbild@yahoo.se

Lili sa...

Grattis på 2 års dagen!
Jag är så gärna med,och tar 2 lotter.

har länkat på sidebar i min blogg:
www.gratishav.blogspot.com

Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Uttan sa...

Självklart vill Jag vara med!!! Spännande......
Jag länkade redan i går hos Mej. Två lotter alltså :)

Grattis på 2 årsdagen ;)

Kramar!

Anonym sa...

vilka mysiga vinster. klart jag tar mig 1 lott och hoppas på tur.

mail: litenmentuff@live.com

ha en trevlig helg mvh Lindah

jenn2you@hotmail.com sa...

Jag tar 2 lotter! Fina priser! Klart att jag vill vara med! Jag har tipsat pa min blogg:
http://barbados.blogg.se/2011/october/4-november-utlottning.html#trackback

Margot sa...

Grattis till två år! Vill gärna vara med i utlottningen med 2 lotter. Länkar såklart!
Ha det gott!
Kram

Elin J sa...

Hej hej klart att man är med och tävlar!

*håller tummarna*

KRAM

Min Mans Mat sa...

Hej
Åh vilken fin blogg, är själv aldeles y i bloggvärlden sen någon vecka, och blir glad att hotta denna fina blogg. Jag vill gärna vara med i utlottningen
Hej
Helena i Småland

AnnapåGrönkulla sa...

Jag vill också vara med! En jul utan amaryllis är ju ingen jul liksom ;0) Tar två lotter tack, har länkat i min blogg.

Fröken Tindra sa...

Jag är gärna med i din fina tävling! Tar två lotter och hoppas på tur.
Kram!

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Jag tar TVÅ lotter, här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/october/4-november-utlottning.html

Spacegirl_@spray.se

Eddan sa...

Jag vill också vara med och pröva lyckan och norpar till mig 1 lott ;-)!

Kram från Anette

Karin - Mina Rum sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om en fin amaryllis. Kan det vara ett gott omen att dragningen sker på min födelsedag?! Man kan ju alltid hoppas. Två lotter, tack.

Kram, Karin

ejmis sa...

Jag är med!!
=)

http://ejmis.blogg.se/2011/october/tavling-10.html#comment

Lotta sa...

Jag vill vara med och tar en lott!

E-B sa...

Fina amaryllislökar du beställt, hoppas det funkar o hoppas jag vinner ;-)
Har länkat.
Allt gott!

Annefia sa...

Så spännande! Jag som älskar amaryllis!

Jag länkar från min sidebar och vill gärna ha två lotter.

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis till två år med blogg! Jag vill gärna vara med och fira med dig! Två vinstchanser önskar jag, länkar hos mig. Nu håller jag tummarna...håååårt!

Ha en fin kväll!
Kram,
Regina

Anonym sa...

Tävlar gärna med en lott:)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Monika O-sson sa...

Du har många besökare.Jag vill vara med och norpar 1 lott.Tack för en fin blogg.
Hälsning Monika empty_heart@live.se

Helens trädgård sa...

Jag vill gärna vara med :=)
Ha det gott!

Made by antiann sa...

Nu när jag vaknat upp och återkommit till bloggandet måste jag ju vara med i din tävling. Jag håller tummarna stenhårt för en av de superfina amaryllisarna! :) Två lotter för min del.

Elzie sa...

Vill gärna vara med i din tävling och tar två lotter.
Ha en fin kväll.
Kram Elzie

Anonym sa...

Jag är gärna med=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

nattugglan sa...

oj va häftigt..lökar o servetter sånt som jag gillar!!Tar 2 lotter o länkar från min blogg.

ANNIKA sa...

Jag vill va med ...
gustafsson.57@hotmail.com

Gela sa...

Hej du såklart jag vill vara med här länkkar från min blogg, kram Gela

Carina sa...

Hej!
Jag är gärna med i din utlottning och tar 1 lott!
Ha det gott!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Suss o Kai sa...

Det här har jag missat :) självklart är jag med i utlottningen länksr oxå så då blir det 2 lotter Kram Suss

Ninne sa...

Jag SKA så klart va med--Har missat detta ??
Jag länkar dej i hög.spalt såå 2 lott tack.
Ninne

Evas Pyssel sa...

Vilka otroligt vackra bilder du tagit av dina växter. Jag är gärna med och tävlar om dina fina vinster. Länkar i min sidebar. Ha en bra dag ! //Eva

Tove sa...

Jag vill också ha en lott tack!

Anonym sa...

He av en slump så hamnade jag här. Tar gärna 2 lotter och länkar från min blogg. Kram Hoffmansdesign

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar, liselotte.202andersson@telia.com

Anonym sa...

Åh jag vill vara med och tävla :)
/Helena

helena426@hotmail.com

Christina sa...

Oj, så mycket fina vinster! Jag vill gärna vara med i utlottningen. Jag har länkat från min blogg, så det blir två lotter.
Ha en riktigt skön fortsättning på helgen!
Kram
Christina

Anna sa...

jag vill vara med :)

http://annaflickan.blogg.se/2011/october/vinn-amaryllis-med-mera.html

AnnCharlotte sa...

Jag är gärna med i lotteriet. Jag tar två lotter, tack.
Ha det bra :)

Unknown sa...

Stort grattis till två år som bloggerska!

Jag är verkligen sent ute men nu äntligen verkar jag ha fått ett internet som fungerar här hemma igen. Pust! Vilken pärs! Men nu är jag tillbaks och försöker hämta igen allt härligt jag missat:)

Så klart vill jag vara med i din finfina tävling och länkar hos mig.

Stor grattiskram!

ღ Anni ღ sa...

Hittade hit idag - och återkommer garanterat :)
Passar samtidigt på att ta en lott och hoppas på turen!!
Önskar dig en fin höst med alla vackra höstfärger!
Kram

mammi sa...

Självklart vill jag vara med i lotteriet
Kram

Anonym sa...

Stort grattis till de två åren!!!

Hoppas du håller på länge som inspirationskälla för oss. Tackar, ja tack till en lott och hoppas på tur:)
Kram Eva

Anita;s Hobbyhörna sa...

Härliga vinster ser gärna fram mot en lott.

Mamma Mia sa...

jag vill jättegärna vinna tar en lott och hoppas på lite tur---kanske en födelsedagspresent till mig...kram Maria

sandra sa...

jag är gärnam ed kör på 1 lott
mvh
sandra

mejl zazza_zazzza@hotmail.com

Johanna sa...

Kul med tävling. Jag tar en lott och hoppas på lite tur! :)
Mvh
Johanna
atraholm@telia.com

Växthusmadam sa...

Vill gärna vara med och tävla och länkar på min sida!
Hälsningar från Växthusmadam

Hanna C sa...

Klart jag är med! Två lotter tack.
Kram Hanna C

Felix sa...

Jag är gärna med i din fina utlottning! Jag länkar och tar två TURlotter! ;-)

Vore trevligt med en amaryllis som blommar till jul...

Hösthälsningar
Elisabet

Felix sa...

Jag glömde säga Grattis till två år i bloggvärlden och alla besökare!

Elisabet

inga sa...

Congratulations!
Very nice gift, I hope for the best.
2 lotter
http://inga2010.blogspot.com/

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar. Fullkomligt älskar Amaryllisar särskilt den vita. Hoppas.

nettan.klar@gmail.com
anette carlsson

Mandelhjärta sa...

Grattis till allt du firar! :)
Jag blir gärna med i din fina utlottning, och provar lyckan med 2 lotter.
Nu skall jag titta lite runt i din blogg.
Ha en bra kväll! :)

Anonym sa...

Grattis till 2-åringen!
En lott tack!/Susanne
skogsberg_s@hotmail.com

Hamrånge slöjdare sa...

Grattis! Jag vill gärna vara med! Jag länkar från min sida. Blir 2 lotter. Tack så mycket!
Kram Mona

tiiti66 sa...

Grattis till första två år och så många besökaren. Jag är gärna med, en lott tack!

Mitt liv som förskollärare sa...

Grattis till två år. Jag länkar från min blogg, två lotter, Tack.
Hälsn Berit

Mia sa...

Vad trevligt! jag kommer med nu i sista stund!
trevlig helg/Mia

Carola L sa...

Jag är med!

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/november/amaryllislok-bla.html

carola(at)officefixarna.com

Hem ljuva hem sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din tävling, så här i sista minuten hoppas jag ändå på tur :-) Länkar från min blogg så två lotter snor jag.
Kram Anneli

Rosalinda sa...

Hej
Jag vill också vara med i utlottningen .
Tar en lott, tack och hoppas på tur.

Ulla64@gmail.com