lördag 8 december 2012

Det är inte roligt det här......har nu fått bloggen något sådär som jag vill FÖRUTOM all blå textfärg som finns . Hittar inte var jag ska ändra den. 
Och sen.....eftersom blogger ändrat exempelvis så att man kan justera bredderna själv sen sist jag höll på så trodde man ju att att justeringen av bredden automatiskt gjorde så att headern blev centrerad . Kanske inte det är så ...man får helt enkelt ändra i html mallen som förut. 

( nu betackar jag mig dock från ros och ris från ,,,,ja du vet själv vem du är. Trodde faktiskt att du fattat vid det här laget att jag inte vill du ska skriva kommentarer till mig. Läs gärna bloggen men kanske dumt eftersom du hela tiden stör dig på mig. Alltså varken ros eller ris än önskvärda kommentarer. Försök förstå det....)

Tack till alla andra som försöker att hjälpa mig. Det är inte kul att skriva det jag skrivit ovan men jag är sååååå trött på det här. Varför kan inte jag få vara ifred . Jag har aldrig gjort nån nåt illa ......men måste nån gång få säga ifrån och då gör jag det på det här lilla sättet.

Kramar


Inga kommentarer: