onsdag 2 mars 2011

Sportlov

Den här veckan har vi sportlov där jag bor. Mörkt och dystert och runt nollgradigt. Tur att jag har lite blommor att pigga upp mig med.

( Isabell har tagit bussen till sin storebror för att vara där i några dagar. Det är nåt hon gillar väldigt mycket, att åka till honom. De hittar alltid på en massa kul....de har varit på restaurang och testat sushi. Det ska bli spännande att  höra vad hon tyckte . Och vad de hittat på mer för kul:-) )

Rosa tulpaner .

 Rosor som Isabell fick på sin 13 årsdag i lördags.

Och vita pärlhyacinter . Måste köpa såna lökar för att sätta ute till nästa år. Både blå och vita. Finns det rosa , måntro??

Jag har testat zumba under veckan . Oj ...vad kul men svårt med tanke på kordinationen. Den är inte som den borde. 

Kram

4 kommentarer:

Made by antiann sa...

Wow! Vilka tulpaner! Och rosorna var supervackra också. Jag är helt insöad på rosa... :)

Anna Vattenkanna sa...

Vackra tulpaner du har! Men rosa pärlhyacinter tror jag inte finns. I samma familj som våra odlade pärlhyacinter finns liknande lökväxter där vissa har mycket violett i sig - men rosa...tror inte det.

Kram Anna Vattenkanna

Britt sa...

Zumba verkar så roligt//Britt

Gudrun sa...

Härligt med vårblommor och rosor.
Det där med koordination är inte lätt, men övning ger färdighet. Kul att röra sig till musik.

Önskar dig en fin dag.
Kram