tisdag 8 november 2011

Min höstentre´

Det blir oftast väldigt lite fotograferat i november månad . Men efter jobbet idag så skyndade jag mig ut innan det skulle bli för mörkt och fotade lite på framsidan som jag pysslade ihop två collage utav. 

 Jag gillar det där enkla lite ruffiga slitna stilen . Så det har jag pyntat min entre´ med . Granris, mossa , gamla saker och lite till....

Innan helgen gjorde jag kransar , en till mig och en till äldsta dottern. Kottar och ljung med en bit säckväv som kruka dekorerade jag med. Enkelt och bra.....

Nu ska jag gå ner och slipa lite tapetskarvar. För äntligen har vi börjat med vardagsrummet. Vi ska bara måla väggarna ( bara och bara :-)) ) har vi tänkt, antikvitt. Inget tak eller golv behöver fixas för det är ganska fräscht  som det är . 
Ska bli jätte skönt att få det gjort . 

Kram

13 kommentarer:

Anonym sa...

Så underbart fint du har gjort vid din entre... allt är fin, gillar juteväven runt ljungplantan.

Kram Birgitta

Bea sa...

Hej!
Verkligen fint du gjort!
Gillar!!
Precis som du skriver, är det den svåraste fotomånaden med tanke på ljuset :(
Kram /bea

Sabelhagens Olivlund sa...

Men vad fint du har det på din framsida! Ser jättemysigt ut.
Kram Maria

Rosor och ruiner sa...

Så fint du har gjort, det ser verkligen välkomnande ut!
Jojo, "bara" måla, jag känner till det där *fniss*
Antikvitt, det låter fint, får vi se sen...?

Christina sa...

Jättesnyggt, ser så välkomnande ut./Lila-Christina

Godastunder-tokigaidéer sa...

Så super fint du har gjort, jag vill också ha en liten gran....

Kram Anna

Solstrimmor sa...

En mycket välkomnande entré, så fin granriskrans!
Kul med vardagsrumsrenovering... jobbigt när det pågår men härligt när allt jobb är avklarat.

Må så gott!
Kram Eva-Mari

Channal sa...

Titta så fint du har gjort! Härligt!
Fin dag till dig... kram Anna

ormbunke sa...

OH! så inbjudande entré. Kommer på direkten. Ha de gott. Anita

Suss o Kai sa...

Så snyggt du har gjort :) kram Suss

Cika sa...

Jättefina kombinationer, passar så bra ihop med det rostiga!
/Cika

Berit sa...

Så underbart fint du gjort till din entre!!!
Ha en underbar dag!!

X sa...

Underbart vacker entre du har!

Kram Lussan