måndag 6 augusti 2012

Idag börjar vardagen igen

Idag börjar jag jobba igen efter semestern :-(( Inget kul men nödvändigt. Trots den dåliga vädret den här sommaren har det varit en kanonsommar att se tillbaka till . Vår Frankrikeresa , härliga trädgårdbesök och lite annat smått och gott som kommer finnas kvar i minnet .  


Trots " katastrof " i växthus , potatislandet och lite till så har det funnits mycket fint att glädjas åt. Tänker på mina rosor som inte har växt så mycket men blommat fint ( de flesta iallafall ) och gett mig fina bilder att titta på längre fram .

Nu blir det en snabbpromenad och sen planering av mat innan jobbet. Det blir extra noga några månader framöver . Jag har gått med i viktklubben och räknar kalorier just nu :-) Än så länge går det kanon .

Kram

8 kommentarer:

Britt sa...

Jag har en vecka kvar av sem så det gäller att njuta nu på slut tampen. Lycka till med kalorierna//Britt

Jord under naglarna sa...

Urtrist väder, men det är klart att det finns massor av ljusglimtar i sommaren också!
Det allra bästa med kylan är att blomningstiden blir så lång (när det väl kommer igång och blommar). :)

Channal sa...

Härligt att sommaren har varit bra! Jag har bara en vecka kvar! Känns lite overkligt! KRAM Anna

Sabelhagens Olivlund sa...

Vilken härlig semester du haft. Vackra bilder.
Jag har semester ett tag till, men det är inte kul att gå tillbaka till jobbet.
Lycka till med viktklubben.
Ha det gott.
Kram Maria

Rosor och ruiner sa...

Det är aldrig roligt när semestern är slut, hur väl man än trivs på jobbet...men det är tur man har fina minnen att tänka tillbaka på!

Vivishagerom sa...

Ferien er ferdig for min del også i dag. Egentlig godt å komme igang igjen også!

Flott blomstring hos deg!

Klem

Christina sa...

Alltid tungt att börja efter semestern, men det brukar ta någon dag sen är man inne i lunken igen!/Lila-Christina

Solstrimmor sa...

Så skönt att höra någon som är nöjd med sin sommar! Nu är den ju inte slut än så många sköna dagar hoppas jag vi får.
Njuter av din Summer snow, jag har sett några knoppar i min som jag planterade i höstas:)

Kram och lycka till med kalorierna:)
Eva-Mari