söndag 1 november 2009

Halloweenfest

Ja, Herre Gud vilken dag det blev igår. Yngsta dotterns party blev kanon bra förutom att en del blev fruktansvärt rädda, sura  och arga när spökeriet satte igång. Föstår dem ju....Annars tror jag nästan alla tyckte det var kul. Det blev pizza  , mys , lekar, fika med lite ruskiga bakverk, spökeri , skrik och disco.

Lite bilder :
Tjejerna när de äter pizza.

Mys

Fika



Mys

De " fruktansvärda "som kom, Herr Dracula med sina små Dracula flickor.

Det blir nog nåt de kommer att komma ihåg länge......
Förrutom det här så pajade vårt trådlösa nätverk ihop, av någon anledning. Men nu har ena sonen varit här och fixat till det. TACK OCH LOV + att hux flux så blev min kameras minneskort spärrat, precis när jag skull ta kort. Tur att mannen i huset har en egen liten kamera. så jag inte stod där helt utan minnen från kvällen.
NÅN SOM HAR VARIT MED OM ATT MINNESKORT HAR BLIVIT SPÄRRADE.
FATTAR INTE VARFÖR.

Kram Lena/isis

4 kommentarer:

promenader på landet sa...

Ser ut som en läskig och lyckad fest! Fina bakverk! Må gott! Kram Maria

Anette sa...

Wow, vad läckert! Vi hade en jättehalloweenfest en gång när äldste fyllde år. Han är ju tvättäkta halloweenbarn, född den 31 oktober! /Anette

Anna-Lena sa...

Hej!

Vilken läskig afton. Här hade vi också lite spökfest. Barnen tycker att det är så kul! VAd roligt att du vill vara med i min utlottning! 2 lotter ligger i potten för din del! Lyckat till!

Kram Anna-Lena♥

Bea sa...

Huuu...vilka läskiga "gubbar och gummor" ..fniss..men bakverken ser läckra ut! Ni verkar ha haft en trevlig kväll och det är ju kul!
Kram /Bea