onsdag 6 mars 2013

Dax att.....

Nu är det verkligen dax att skola om vallmon CORAL REEF . 

Trevligt eftermiddagsjobb :)
Jag ser verkligen fram emot att få se den här fina vallmon utvecklas . Tänk om den hinner blomma i år ??

Annars är jag i full gång med att plantera om mina övervintrade pelargoner . Ser ut som alla klarat sig. Jag har varit på jakt efter lerkrukor på loppisar idag men det är riktigt svårt att få tag på några där. En lyckades jag komma över. Så jag får även köpa några nya .

Kram

4 kommentarer:

Sabelhagens Olivlund sa...

Oj vad det växer! Härligt:)).
Ha det gott.
Kram Maria

Hélena sa...

Oj, så vackert det växer :-) Mina blommade första året fast sent, i september.
Ha det bäst!
Kram Hélena

Channal sa...

Jag måste ta tag i mina mårbacka som står i garaget! Kul att Kinna bevara dem år efter år!

Vallmo är vacker!
KRAM Anna

Evas Kvarnaro sa...

Ett vacker namn på vallmon,ska bli spännande att få se den blomma.
Ler krukor har jag flera, de är guld värda,hi hi. Jag är en sparare
och det finns plats till det i ut-hus m.m.Om jag inte stoppar maken
med att slänga eller bränna saker
som är bra att ha,blev här tommt.
Sen är det ju skillnad på skräp och
skräp, *fniss*.
Kramiz