tisdag 27 april 2010

Bloggstrul?

Är det nån mer än jag som har problem med kommentarerna ?

Jag har ju inställt på att de ska hamna i mailboxen förutom att de hamnar där man godkänner dem. Men de senaste kommentarerna hade inte kommit till mailboxen och när jag godkände dem försvann de helt . Konstigt. Det händer ju ganska ofta att efter när man godkänt dem så kan det ta en bra stund innan man kan se dem. Men då har de ju alltid hamnat i mailboxen ändå.
Synd....för det var några gulliga kommentarer idag som alltså försvann. 
Så är det.....inte hela världen men tråkigt ändå :)

Den här bilden är sen förra året precis på dagen. Gulsippa....i år så har de inte slagit ut än.

9 kommentarer:

Rosor och ruiner sa...

Tråkigt när kommentarer försvinner (tänk vad kul det är med kommentarer!). Jag har inte den funktionen att jag skall godkänna dem först, så jag har inte haft det bekymret, hoppas det löser sig!
Vad kul om jag kan inspiera dig, det där med stenarna! Jag tycker själv det ger lite mer liv till rabatten, och det är ju inget märkvärdigt! Ha det gott!

Annika Christensen sa...

Alltid något som strular tycker jag.
Fast just nu funkar det här iallafall.
har också alla komentarer till mejlen för det går fortare att läsa dem där.
ha det gott och hoppas det slutar strula
Annika

Gudrun sa...

Det där har hänt mig också. Häromdagen dök det upp två kommentarer som var rätt gamla, flera veckor gamla, mycket konstigt.
Likadant kan det stå att inlägget har t.ex. 9 kommentarer men egentligen ligger det 10 där.
Det är inte lätt med tekniken.
Önskar dig en bra dag.

Bea sa...

Jo, här har det strulat och när jag haft lite tid för komm.skrivn. ja då har det bara strulat och det har blivit många komm, som bara försvunnit!!!
Hoppas det löser dig!
Kram / Bea

ormbunke sa...

Tråkigt när det strular. Hade jobb med att få in bilder då det inte fungerade på det vanliga viset. Det blev lite olika omplaceringar m.m. Så söt den var gulsippan. Ha de gott. Anita

Gunilla sa...

Ja här har både telefon och datorn krånglat.
Datorn är inte riktigt okej ännu det är ofta att den är frånkopplad så sidorna går inte att se.
Jag är totalt novis på tekniken så idag fick en datorkunnig it gubbe komma och kolla för inget fungerade .

Ha det gott
Gunilla

Margot sa...

För mig har det strulat från och till med kommentarerna också! Vid flera tillfällen har det inte gått att publicera godkända kommentarer, sen helt plötsligt fungerar det igen!
Man blir lite trött på tekniken ibland!
Ha det så gott!!
//Margot

Tigris Predikantan sa...

Jag vet inte hur man får de annat än i bloggen (där de inte markeras till vilket inlägg de hör till så jag måste leta efteråt...) men ibland fast sällan har godkända kommentarer försvunnit helt. Konstigt...
:)

Gela sa...

Hej, vill önska dig en jätte trevlig valborg kram/Gela