tisdag 15 december 2009

Min julklapp....

....till mig själv har kommit idag :)  En almanacka med mina egna bilder på blommor från mestadels trädgården . Blev riktigt nöjd med den . Skickade in till  postfoto  där jag också brukar göra vanliga kort. 









Nu har iallfall vintern kommit. Så mysigt och fint. Isa och hennes kompisar är ute och leker precis som det ska vara när man är barn och snön äntligen kommit. Snart är det jul och lite kvar att pyssla med innan. Mina vuxna barn tar med Isa till London från lördag till tisdag. Helt fantastiskt roligt för dem alla. Då ska vi passa på, mannen och jag att köpa de allra sista klapparna. Och gå på bio en dag, den sista av Stig Larsson filmerna.




2 kommentarer:

Bea sa...

Så fin din almanacka är och mycket trevligare med egna foton från trädgården.
Förstår att barnen älskar vädret som råder :) SNÖ!!
Kram / Bea

ormbunke sa...

Vad kul med en almenacka med egna bilder. Har tänkt på det men det blir aldrig av.Här kom några flingor i morse men de försvann snabbt. Anita