söndag 30 maj 2010

Mors Dag


Ni må tro att jag blev väldigt glad idag när yngsta dottern uppvaktade mig med kaffe och smörgås på sängen och dessutom gav mig en sååå söt tavla som hon målat på en träskiva med tre söta ord som värmer enormt , härliga färger och givetvis söta blommor på :) :)

Tack Min Älskade lillgumma !!

Och på eftermiddagen kom äldsta dottern med en jätte söt liten tavla och även där söta ord :)

Tycker väldigt mycket om just de här skyltarna med text på. Har också en som det står " Vårt Smultronställe " ,  en med " Välkommen hem till oss " och en "Välkommen " med en katt .  Så den här passar in i " skyltgänget "

Tack Min Älskade stora gumma  !

På kvällen har vi grillat med barnen och haft en mysig stund.
En härlig dag....helt enkelt.

3 kommentarer:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Hej Lena, Vad bra att du hörde av dig, nu har jag lagt till dig igen. Vet inte varför detta skedenär vi ändrade till .se

Ha en bra dag
Anna

Bea sa...

Men så gulligt! Blir rörd bara vid tanken.
Kommer ihåg när våra barn var små och gjorde sina kort och plitade ner det vackraste de kunde och det var mera värt än allt annat här i världen, kort gjorda med känsla inlevelse.
Kram / Bea

Ninne sa...

Vilka underbara MorsDagspresenter. Det är så de ska vara.Egenhändigt gjorda, då har de stort värde. Skylttokiga?? Sådan Mor-sådana barn!!
Den gula busken är en Kerria Japonica,Golden Guinea.Den är Fin även efter blommning då grenarna är helt gröna. Finns en m dubbla blommor.
Kram Ninne