torsdag 12 januari 2012

Skata och större hackspett .......

.......är ju inte direkt några sällsynta eller ovanliga fågelarter . Inte heller nya arter i min trädgård men de är nya på det sättet att jag inte hunnit med att fota dem förut. Hunnit på det sättet att innan jag har fått fram kameran så har de varit borta :-)))

Men nu finns de med i min samling av fotade fåglar i trädgården .
Nu ska jag ta en tur till simhallen och få lite motion. Det är speciellt härligt på torsdagar efter kl. 17.00 för då är det bara öppet för motionsimmande vuxna och de släcker ner ljuset och tänder en massa ljus .

Så mysigt!!

Kram

3 kommentarer:

ulla laiho sa...

Jag blir också glad om jag någon gång hinner med att ta ett kort på fåglarna i trädgården.

Så fina månads-collage du har visat!

Channal sa...

Titta så fina... jag älskar fåglar!
Kram♡ Anna

Anonym sa...

Vilka fina bilder, Hackspetten är en busig liten en.

Kram Birgitta